Кошторис доходів (надходжень) та витрат ОСББ.

 При складанні кошторису надходжень  та витрат в будинках ОСББ та  ЖБК необхідно враховувати:

  • ступінь зносу будівлі,
  • необхідність поточного та капітального ремонту;
  •  вартість договорів (освітлення  місць загального користування, вивіз сміття, обслуговування ліфтів, обслуговування інженерних мереж будинку, прибирання прибудинкової території, тощо);
  • зміни законодавства в оподаткуванні;
  • розміри фонду  оплати праці та нарахування податків та зборів на заробітну плату;
  •  можливість додаткового надходження коштів з інших джерел фінансування та інше.

(Щодо складання складання кошторису  ОСББ звертайтесь до наших спеціалістів. Будемо раді вам допомогти).

Витрати в ОСББ/ЖБК розраховуються на один календарний рік. Перелік витрат встановлюється за рішенням загальних зборів.  Перелік повинен включати витрати, здійснення яких є обов’язковим з урахуванням Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу від 17.05.05р. № 76.

Також до переліку витрат ОСББ можуть входити і інші додаткові витрати, якщо загальним зборами прийнято рішення взяти до штату двірника, електрика, сантехніка, найняти охорону, встановити сигналізацію , яка потребує щомісячного  обслуговування, тощо.

З чого формуються  доходи ОСББ.

ОСББ/ЖБК  в процесі своєї  діяльності щодо утримання, обслуговування та ремонту свого будинку може отримувати такі доходи:

  • залишки коштів на утримання й ремонт багатоквартирного будинку на рахунках особи, що здійснювала управління таким будинком до створення ОСББ;
  • кошти та майно, що надходять для забезпечення потреб основної діяльності ОСББ;
  • добровільні майнові, у тому числі грошові, внески фізичних та юридичних осіб;
  • кошти, залучені на умовах кредиту чи позики;
  • внески та платежі співвласників;
  • кошти, отримані об’єднанням у результаті здавання в оренду допоміжних приміщень й іншого спільного майна багатоквартирного будинку;
  • кошти державного та/або місцевого бюджетів, отримані на підставі спільного фінансування для утримання, реконструкції, реставрації, проведення поточного та капітального ремонтів, технічного переоснащення багатоквартирного будинку;
  • кошти, отримані як відшкодування за надані окремим категоріям громадян пільги на оплату житлово-комунальних послуг та призначені житлові субсидії;
  • пасивні доходи (відсотки банку за залишками на банківських рахунках);
  • доходи від діяльності заснованих об’єднанням юридичних осіб, що спрямовуються на виконання статутних цілей об’єднання;
  • кошти, отримані з інших джерел, що спрямовуються на виконання статутних цілей ОСББ.

Які  витрати несе ОСББ.

Перелік не є вичерпним, кожне ОСББ визначає свої потреби щодо утримання, обслуговування та ремонту свого будинку:

  • утримання місць загального користування;
  • плату за обслуговування ліфтів;
  • витрати на ремонт будинку;
  • плату за санітарну очистку території;
  • плата банку за  обслуговування поточного рахунку;
  • матеріальні витрати (зокрема, витрати на пально-мастильні матеріали, МШП, канцтовари, оргтехніку, тощо);
  • оплату праці працівників (голова правління, бухгалтер, двірники, прибиральниці тощо);
  • амортизацію основних засобів (крім житлового будинку) ;
  • перерахування платежів підприємствам з якими укладено договори про надання послуг;
  • поточний, капітальний ремонти житлового будинку;
  • сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.